Job 574 van 1000


Report this listing

Solliciteren



Tijdelijke Hulpverlener Internationale Bijstand


Functie

Als hulpverlener internationale bijstand bied je cruciale hulp aan verzekerde reizigers vanuit onze alarmcentrale in Zellik (rand van Brussel). Jouw taken omvatten onder andere:

  • Telefonische bijstand verlenen aan reizigers in nood, met gebruik van verschillende communicatiemiddelen zoals telefoon, e-mail, sms en ons online platform.
  • Behandelen van diverse bijstandsvragen en adviseren van reizigers over de voorwaarden van aangesloten ziekenfondsen en andere opdrachtgevers.
  • Aanmaken van nieuwe dossiers en opvolgen van lopende dossiers, zoals het regelen van medische kosten voor reizigers die hulp nodig hebben in het buitenland.
  • Samenwerken met een team van hulpverleners, artsen en verpleegkundigen om alle communicatie nauwkeurig vast te leggen en te coördineren.

Jouw profiel

Om succesvol te zijn in deze rol, voldoe je aan de volgende vereisten:

  • Goede kennis van het Nederlands, Frans en Engels; kennis van andere Europese talen zoals Frans, Duits, Spaans of Italiaans is een pluspunt.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Vermogen om autonoom te werken en oplossingsgericht te handelen, zelfs in uitdagende situaties.
  • Nauwkeurigheid en aandacht voor detail in je werk.
  • Collegialiteit en affiniteit met een dynamische werkomgeving, met name tijdens drukke periodes zoals schoolvakanties.
  • Vaardigheid in het gebruik van verschillende pc-programma's.
  • Flexibiliteit om te werken in shifts, inclusief avonden en weekends.
  • Uitwerken van of bijdragen aan de klantenstrategie
    De jaaractieplannen en de doelstellingen van de dienst bepalen
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Kwaliteitsprocedures van de klantendienst uitwerken of verder uitwerken
    Controleren of kwaliteitsprocedures toegepast worden
  • Domein: Postorderverkoop
  • Uitwerken van middelen voor informatieverwerking en communicatie
    De aanpassing van informatiesystemen voorstellen
  • Klanten: Bedrijven
  • Acties van de commerciële dienst, logistieke dienst, productieafdeling, ... coördineren bij de lancering van nieuwe producten of promotiecampagnes
  • Prestatie-indicatoren voor de dienst uitwerken
    De resultaten analyseren
    Aanpassingen doorvoeren
  • Opvolggegevens van de activiteiten registreren
    Jaarrapporten opstellen
    Verbeteringen voorstellen
  • Klanten: Particulieren
  • Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, leveringen, ...)
  • Klanten: Key accounts
  • Key accounts opvolgen
  • De opmerkingen van de klanten verzamelen en doorsturen naar de dienst productie, marketing, onderzoek, ontwikkeling, ...
  • Domein: Internetverkoop
  • Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)
  • Oplossingen voorstellen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ...

Aanbod

Bedrijfsinfo

Onze klant regio Zellik is een gerennomeerde speler binnen internationale bijstand- en hulpverlening.


  • Een uitdagende en boeiende tijdelijke positie binnen een gerenommeerde alarmcentrale.
  • Een grondige opleiding en begeleiding om je te helpen succesvol te zijn in je rol.
  • Een competitief salaris en een aantrekkelijk pakket aan extralegale voordelen.
  • Mogelijkheden voor groei en ontwikkeling, inclusief de optie voor een contract met een lager aantal uren na de beginfase.
  • Een stimulerende en dynamische werkomgeving met een hecht team van collega's.
  • De kans om een verschil te maken en bij te dragen aan de hulpverlening aan mensen in nood over de hele wereld.

Geïnteresseerd in deze uitdagende rol? Solliciteer vandaag nog en help ons om het verschil te maken voor reizigers in nood!

Solliciteren

Unique Asse
+32 (0)2 454 01 70

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht